Jak tworzyć wirusowe treści na Facebooku i zyskać ogromny ruch na stronie www

wtyczka wordpress social locker
Ocena wpisu
5/5

Spis treści

Pisząc „wirusowe” nie mam na myśli zarażanie czymkolwiek innych użytkowników portalu Facebook, a wialowe treści które lotem błyskawicy będą przekazywane dalej na Facebooku, przy okazji promując Twoją stronę internetową.

Zainteresowany? Zaczynajmy więc.

By zastosować tą metodę niezbędne będzie posiadanie trzech rzeczy: strona internetowa na WordPress, wtyczka do  WordPressa Social Locker, oraz wartościowy z perspektywy użytkownika materiał. Może to być np. wartościowy i interesując wpis na blogu, filmik, czy np. ebook. Musi to być naprawdę konkret, który ludzie będą chcieli przeczytać czy zobaczyć. W moim przypadku jest to ebook: Ebook: 5 sposobów na darmowy i skuteczny e-marketing w małej firmie,  do pobrania którego za darmo gorąco Cie zachęcam. Wtyczka Social Locker do pobrania jest w dwóch wersjach darmowej i płatnej. Płatna opcja oczywiście daje więcej możliwości, jeśli chodzi o tworzenie wiralowych treści w stosunku do darmowej. O różnicach i możliwościach, między jedną a drugą jeszcze napiszę. Dobra wiadomość jest taka, że można przetestować opcję płatną przez 7 dni. Wykupienie dożywotniej licencji kosztuje 27$. Jeśli umiejętnie wykorzystasz to narzędzie, o czym zaraz napiszę, może to być jedne z najlepiej zainwestowanych 27 dolców w Twój marketing; promowanie strony internetowej, czy fanpaga na Facebooku. Chodzi o to, że jako „wynagrodzenie” za Twoją wartościową treść, chcesz by użytkownik udostępnił na Facebooku link, który Ty wskażesz (możesz wybrać również Twitter, Linkedin czy G+) . To jaki link sobie wybierzesz, zależy od Ciebie, wpisujesz co chcesz. Pozwól, że pokażę Ci jak to działa na swoim przykładzie. Poniżej masz zrzut z mojej strony oferującej e-booka: Jak widzisz, mojego ebooka można pobrać całkowicie za darmo, pod warunkiem: należy udostępnić wpis. W wersji płatnej wtyczki Social Locker możemy wymagać udostępnienia, w darmowej opcji możemy tylko wymagać kliknięcia „Lubię to”. Udostępnienia mają jednak dużo „większą moc” i dają ogromne darmowe zasięgi.

Efekt kuli śnieżnej, którą ciężko zatrzymać.

Tworzy się efekt kuli śnieżnej. Udostępniony przez użytkownika wpis widzą jego znajomi, jest szansa, że któryś z nich również go udostępni. Spirala się nakręca. Algorytmy Facebooka widzą, że Twoja treść jest udostępniana, dlatego Facebook za darmo promuje Twój fanpage w kolumnie „Polecane strony”. To wszystko „widzi” Google, który świetnie indeksuje strony, które są chętnie udostępniane na Facebooku. Tak było w przypadku mojego artykułu : Pompki. 8- tygodniowy trening w domu dla początkujących. który na frazę „pompki” w ciągu 3 dni wskoczył na pierwszą stronę w Google. Bez żadnego pozycjonowania. Warto jeszcze taki wpis, czy ebook promować płatną reklamą na Facebooku. Ja na reklamę wpisu o pompkach wydałem 14 zł, dzięki czemu reklamowy post dotarł do 57 000 ludzi, z czego 7000 weszła na moją stronę. Poniżej zrzut z ekranu z mojego konta reklamowego na Facebooku: reklama na facebooku wyniki Jak widzisz tani i piekielnie skuteczny marketing jest możliwy, jeśli masz jakieś pytania lub chcesz abym Tobie pomógł zostaw komentarz.

Mój Kurs WordPress

Chcesz nauczyć się Tworzyć strony www samodzielnie? Już jest mój autorski kurs tworzenie stron na WordPress. Prawie 11 godzin praktycznej wiedzy z zakresu tworzenia stron www. Kurs przeznaczony zarówno dla osób początkujących jak i tych, którzy chcą tworzyć strony zawodowo.

Udostępnij na Facebook
Udostęnij na Twitter
Udostępnij na Linkedin

1 komentarz

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top