Ocena wpisu
5/5
Spis treści
Sprawa z pozoru wydaje się dość prosta i jednoznaczna. No bo jak nazwać swój fanpage? No wydaje się naturalne, że tak jak nazywa się Twoja firma. No widzisz, to nie do końca tak. Nazwa fanpage powinna zawierać nazwę Twojej firmy oraz kilka słów, czego dotyczy lub czym zajmuje się Twoja działalność. Algorytm facebooka podpowiada użytkownikom wyniki wyszukiwania. Przykładowo jeśli ktoś wpisuje w wyszukiwarce hasło „strony internetowe” to jest duża szansa że Facebook podpowie mu mój fanpage ponieważ w jego nazwie jest właśnie ta szukana fraza: Drugim powodem, dlaczego w nazwie fanapaga powinna być zawarta istota Twojej działalności, jest to, że czasem nazwa firmy jest niejednoznaczna z profilem działalności np. nazwa firmy Drutex średnio kojarzy się z produkcją okien. I po trzecie łatwiej Ci będzie pozyskać nowych fanów swojego fanpaga jeśli łatwo i szybko zrozumieją czego on dotyczy.