20 najlepszych wtyczek WooCommerce, które powinieneś wypróbować

Ocena artykułu
5/5

Spis treści

Obecnie dostępne są tysiące wszelakich rozszerzeń do Twojego sklepu na WordPress WooCommerce. W tym wpisie zebrałem 20 moim zdaniem najlepszych narzędzi, które wzniosą Twój sklep na wyżyny e-commerce. 

Szukasz najlepszych wtyczek WooCommerce?

Poza nieodłączną elastycznością WordPress, jedną z największych zalet WooCommerce w porównaniu z innymi platformami eCommerce jest ogromny wybór darmowych i płatnych rozszerzeń WooCommerce.

Jednak przy takiej ilości dostępnych opcji, jak przejrzeć je wszystkie i znaleźć najlepsze wtyczki WooCommerce dla swojego sklepu?

W tym poście postaram się pomóc.

Omówię ponad 20 wtyczek, które mogą pomóc Twojemu sklepowi internetowemu na różne sposoby.

Być może nie będziesz musiał używać wszystkich wtyczek i możesz potrzebować wtyczki, której nie ma na tej liście. Ale głównym celem jest zebranie razem takich narzędzi, które są wysoko oceniane i przydatne w większości sklepów WooCommerce.

Zaczynamy? Jeszcze chwilka… Jeśli dopiero planujesz założyć sklep internetowy na WooCommerce a nie wiesz jak się za to zabrać to zapraszam Cię na mój kurs WordPress Online z Certyfikatem, gdzie w ponad 7 godzinach nauczę Cię jak postawić sklep na WordPress. 

1. Elementor Pro

Jeśli jeszcze nie wiesz czym jest Elementor to już śpieszę wyjaśnić; to wizualny edytor do budowy stron www, działający na zasadzie „przeciągnij i upuść”.

Dzięki Elementor Pro otrzymujesz szereg narzędzi do zastosowania Elementora w swoim sklepie WooCommerce.

Po pierwsze, uzyskasz dostęp do Elementor WooCommerce Builder , który pozwala zaprojektować zarówno szablon Twojego sklepu, jak i szablon stron Twoich produktów. Zrobisz to w sposób banalnie prosty i szybki z funkcją przeciągania i upuszczania.

Aby pomóc Ci to osiągnąć, uzyskasz dostęp do 19 różnych widżetów WooCommerce, które pozwolą Ci wyświetlać wszystko, od tytułu produktu po jego cenę, stan magazynowy, promocje i nie tylko.

Możesz także tworzyć wiele szablonów i przypisywać je do różnych produktów, co pomaga zoptymalizować układ każdej strony produktu.

Oprócz widżetów WooCommerce, masz również dostęp do wszystkich innych funkcji Elementor Pro, w tym Elementor Popup Builder .

Dzięki funkcji Popup Builder możesz także projektować wszelkiego rodzaju wyskakujące okienka w Twoim sklepie WooCommerce. Otrzymasz dostęp do pełnego interfejsu Elementora i wszystkich wyżej wymienionych widżetów WooCommerce, co oznacza, że możesz używać wyskakujących okienek do promowania:

  • Co najmniej jeden produkt (w tym przycisk Dodaj do koszyka)
  • Wyprzedaże i inne promocje
  • Opcje e-mail marketingu z widżetem Formularza (np. Zasubskrybuj, aby otrzymać kupon wysłany na Twój adres e-mail)

Cena: Podstawowa wtyczka Elementora jest dostępna za darmo. Elementor Pro, który ma większość funkcji WooCommerce, zaczyna się od 49 USD.

2. Booster for WooCommerce

Booster for WooCommerce przypomina wtyczkę Jetpack, ale przeznaczony jest tylko do sklepów nad WooCommerce.

Oznacza to, że zmamy do wyboru ponad 100 różnych ulepszeń dla Twojego sklepu WooCommerce.

Nie martw się jednak – wszystko jest modułowe, możesz dokładnie wybrać, które moduły chcesz włączyć, a wyłączone moduły nie będą obciążać Twojego sklepu.

Booster dla poprawek WooCommerce jest podzielony na osiem kategorii:

  1. Ceny i waluty
  2. Przycisk i etykiety cenowe
  3. Produkty
  4. Koszyk i kasy
  5. Bramy płatnicze
  6. Wysyłka i zamówienia
  7. Faktury i listy przewozowe w formacie PDF
  8. E-maile i inne

Cena : Darmowa wersja na WordPress.org. Wersja Pro zaczyna się od 49,99 $. Można zobaczyć różne moduły dostępne w wolne vs Pro na tej stronie .

3. Metorik

Dzięki Metorik prowadzenie sklepu WooCommerce nigdy nie było łatwiejsze. Raporty w czasie rzeczywistym, nieskończona segmentacja, wgląd w produkty, narzędzia dla klientów, automatyzacja poczty e-mail, porzucone wózki i setki innych funkcji .

Metorik to narzędzie do raportowania i automatyzacji poczty e-mail dla sklepów WooCommerce z jednym z najpiękniejszych, przyjaznych dla użytkownika interfejsów, jakie napotkasz.

Jeśli korzystasz z WooCommerce w witrynie członkostwa , możesz również przechwytywać ważne informacje o subskrypcji, takie jak miesięczne przychody cykliczne (MRR), rezygnacja i inne.

Metorik może również importować wszystkie Twoje dane historyczne, co oznacza, że nie przegapisz niczego, jeśli zaczniesz z nich korzystać.

Metorik zaczynał jako narzędzie do raportowania, ale od tego czasu twórcy dodali funkcje, takie jak:

  • E-maile o opuszczonym koszyku
  • Wsparcie integracji – integruj profile klientów i historie zamówień bezpośrednio w swoim narzędziu wsparcia (takim jak Zendesk lub Help Scout)

Cena: na podstawie miesięcznej wielkości zamówień w Twoim sklepie. Plany zaczynają się od 20 USD miesięcznie za 100 zamówień miesięcznie.

4. Enhanced Ecommerce Google Analytics Plugin for WooCommerce

Czy wiesz, że Google Analytics zawiera wbudowaną funkcję dla sklepów e-commerce o nazwie Enhanced Ecommerce ?

Dzięki niemu możesz śledzić zachowania zakupowe w Google Analytics (co pozwala również analizować zachowania zakupowe za pomocą wszystkich innych opcji raportowania w Google Analytics).

Będziesz mógł śledzić:

  • Wyświetlenia strony produktu
  • Dodawanie i usuwanie produktów do / z koszyka
  • Rozpoczęte, porzucone i zakończone transakcje

Możesz także wyświetlić dedykowane raporty eCommerce, które pozwalają zobaczyć:

  • Dane o przychodach i współczynniku konwersji dla całego sklepu i poszczególnych produktów
  • Średnia ilość i wartość transakcji
  • Zwroty kosztów
  • Wskaźniki rezygnacji ( np. Osoba, która dodała przedmiot do koszyka, ale nigdy go nie wyewidencjonowała )
  • Wykorzystanie / sukces kuponu

Aby jednak ta funkcja działała, musisz przekazać dodatkowe informacje ze swojego sklepu internetowego do Google Analytics. W tym pomaga ta wtyczka.

Dzięki tej wtyczce możesz zacząć korzystać ze śledzenia ulepszonego e-commerce w ciągu zaledwie kilku minut.

Darmowa wersja wtyczki pozwala na skorzystanie z większości raportów, natomiast wersja premium dodaje kilka dodatkowych opcji, a także obsługę Facebook Pixel.

Cena: Darmowa wersja na WordPress.org. Wersja Pro kosztuje 135 USD z dożywotnimi aktualizacjami.

5. CartFlows

cart flows

Wtyczka o której mam zamiar nagra materiał oddzielne wideo na moim youtube oraz napisać wpis na moim blogu. Potężne narzędzie od twórców mojego ulubionego motywu do budowy stron, czyli Astra. CartFlows to bezpłatna wtyczka, która pomaga zoptymalizować realizację transakcji WooCommerce za pomocą lejków sprzedażowych. Tak! pomaga tworzyć lejki sprzedażowe.

Jeśli nie jesteś obeznany z ideą lejka sprzedażowego, jest to w zasadzie seria kroków, przez które przechodzi kupujący, aby stać się Twoim klientem. Podczas wykonywania tych czynności możesz uwzględniać dodatkowe ceny i zamówienia, aby zmaksymalizować swoje przychody.

Po pierwsze, pozwala całkowicie przeprojektować proces płatności WooCommerce. Aby stworzyć ścieżkę zakupu w Twoim sklepie, możesz zaimportować gotowe szablony i dostosować wszystko za pomocą Elementora (lub innych kreatorów stron).

Następnie możesz dołączyć:

  • Upsele i cross sele

CartFlows i jego podejście do lejka są szczególnie dobrą opcją dla sklepów, w których sprzedajesz mniejszą liczbę połączonych ze sobą produktów. Pozwala to naprawdę wykorzystać wzrost zamówień w Twoim sklepie, aby zmaksymalizować sprzedaż.

Cena: ograniczona darmowa wersja. Wersja płatna zaczyna się od 299 USD.

6. Jilt

Średnio około 70% kupujących dodaje produkt do koszyka, ale nigdy nie kończy zakupu. Nazywa się to porzuceniem koszyka.

Jedną z najpopularniejszych taktyk, aby spróbować odzyskać część utraconych sprzedaży, jest wysyłanie wiadomości e-mail porzucających koszyk.

Jilt to elastyczne narzędzie, które pomaga wysyłać te e-maile na WooCommerce. Możesz stworzyć własną automatyczną sekwencję jednego lub więcej e-maili i dostosować je do swojego sklepu.

Kupujący będą mogli odzyskać cały koszyk jednym kliknięciem, a Ty możesz śledzić skuteczność swoich wysiłków dzięki analizie odzyskanych przychodów.

Chociaż Jilt zaczął jako narzędzie do porzucania koszyka, od tego czasu przekształcił się w uniwersalne narzędzie do marketingu e-mailowego w handlu elektronicznym, co oznacza, że możesz go również używać do wysyłania biuletynów i innych sekwencji automatyzacji (takich jak najnowsze produkty).

Cena: Jilt jest bezpłatne dla maksymalnie 300 kontaktów. Następnie płatne plany zaczynają się od 29 USD za maksymalnie 1000 kontaktów z nieograniczoną liczbą e-maili.

7. Google Product Feed

W kwietniu 2020 r. Google ogłosiło, że sklepy eCommerce mogą teraz bezpłatnie wystawiać swoje produkty w Zakupach Google. Wcześniej wyniki Zakupów Google były w większości płatnymi reklamami.

Co to oznacza dla Twojego sklepu WooCommerce? Właśnie dostałeś nowy kanał do bezpłatnego reklamowania swoich produktów wyszukiwarkom Google.

Jeśli jednak chcesz, aby Twoje produkty były widoczne w Zakupach Google, musisz przesłać plik danych swoich produktów do Google.

Właśnie w tym pomaga wtyczka Google Product Feed.

Pozwala wyeksportować niektóre lub wszystkie dane produktów do formatu odpowiedniego do użycia w Zakupach Google. Gdy masz już ten kanał, możesz dodać go do Google Merchant Center, aby wyświetlić listę swoich produktów w Zakupach Google.

Cena : 79 USD

8 WooThumbs

WooThumbs zapewnia kilka różnych sposobów ulepszenia zdjęć produktów w Twoim sklepie WooCommerce.

Dzięki niemu możesz:

  • Wybierz różne układy galerii produktów, w tym suwak poziomy, suwak pionowy lub efekt zanikania.
  • Oferuj płynne powiększanie, aby pomóc kupującym zobaczyć szczegóły produktu (w tym wsparcie dla mobilnego ściągania i powiększania).
  • Uwzględnij filmy w galerii produktów. Obsługuje źródła zewnętrzne, takie jak YouTube, Vimeo i inne.
  • Dodaj dodatkowe zdjęcia dla odmian produktów. Możesz też wyświetlać tylko obrazy odmiany wybranej przez kupującego.

Zasadniczo jest to zestaw narzędzi do lepszych zdjęć produktów i galerii.

Cena: 79 USD. Możesz to wypróbować, korzystając z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego.

9. WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips

Faktury i listy przewozowe WooCommerce PDF pomagają tworzyć dokumenty dostawy, które można dołączyć do paczek wysyłanych do kupujących.

Możesz również automatycznie dołączyć fakturę PDF do wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

Możesz wybierać spośród różnych szablonów faktur / listów przewozowych. Możesz także dostosować szablony (chociaż wymaga to użycia HTML / CSS).

Jeśli chcesz zapłacić za jeden lub więcej dodatków premium, możesz również uzyskać dostęp do większej liczby szablonów, a także opcję tworzenia:

  • Faktury pro forma
  • Noty korygujące (do zwrotów)
  • Wysyłać e-mailem listy przewozowe

Cena: Darmowa wersja na WordPress.org. Wersja Pro kosztuje 59 € lub możesz kupić dodatkowe szablony za 39 €. 

10. Advanced Coupons

Advanced Coupons to przydatna wtyczka, która rozszerza natywny system kuponów WooCommerce o mnóstwo nowych opcji.

Jeśli prowadzisz wiele kampanii rabatowych w swoim sklepie, Zaawansowane kupony dadzą ci dużo większą elastyczność w ich konfigurowaniu i promowaniu niż te dostępne jako domyślne dla Woocommerce.

Oto niektóre z najważniejszych nowych funkcji:

Oferty BOGO – twórz oferty „Kup X, odbierz X bezpłatnie”.
Program lojalnościowy – przyznawaj klientom punkty za dokonywanie zakupów, które kupujący mogą wymienić na kupony.
Planowanie – zaplanuj wyświetlanie kuponów tylko w określonych godzinach.
Kupony URL – automatycznie zastosuj kupon, gdy ktoś kliknie adres URL (świetne do udostępniania w mediach społecznościowych).

W przypadku wszystkich umów otrzymasz wiele warunków koszyka, które pozwolą Ci kontrolować uprawnienia. Na przykład możesz dodać warunki, takie jak:

Konkretne produkty
Liczba pozycji w koszyku
Wartość koszyka
Produkty z ostatniego zamówienia danej osoby
Rola użytkownika
Cena: ograniczona darmowa wersja. Wersja Pro zaczyna się od 39,50 USD.

11. Variation Swatches for WooCommerce

variations swatches woocommerce

Próbki odmian dla WooCommerce pomagają poprawić wrażenia użytkownika w przypadku różnych produktów.

Zwykle WooCommerce wyświetla tylko nazwę tekstową każdego wariantu. Ale dzięki tej wtyczce możesz zamiast tego użyć niestandardowego widoku.

Załóżmy na przykład, że masz koszulkę w różnych kolorach. Zamiast wymieniać nazwę każdego koloru, możesz wyświetlić sam kolor.

Oprócz kolorów możesz również użyć własnych niestandardowych obrazów dla każdej odmiany.

Inne przydatne funkcje obejmują opcje:

Ukryj lub przekreśl odmiany, których nie ma w magazynie.
Utwórz możliwe do udostępnienia adresy URL, które prowadzą bezpośrednio do kombinacji odmian.
Cena : ograniczona darmowa wersja. Wersja Pro zaczyna się od 49 USD.

12. Ajax Search for WooCommerce

Duża część prowadzenia skutecznego sklepu eCommerce polega na ułatwieniu kupującym znalezienia produktów, którymi są zainteresowani. Jeśli ludzie nie mogą znaleźć tego, czego szukają, udają się gdzie indziej.

Ajax Search for WooCommerce pomaga ulepszyć domyślny proces wyszukiwania WooCommerce dzięki paskowi wyszukiwania Ajax z sugestiami na żywo. Takie podejście zobaczysz w wielu sklepach eCommerce.

Możesz dostosować wyniki wyszukiwania, wybierając, czy mają być wyświetlane poszczególne produkty.

Otrzymasz również kilka podstawowych opcji kontrolowania sposobu działania wyszukiwania. Na przykład kupujący mogą wyszukiwać według tytułu, długiego i krótkiego opisu.

W wersji premium otrzymujesz jeszcze więcej funkcji do kontrolowania funkcji wyszukiwania. Możesz pozwolić kupującym wyszukiwać w:

  • Pola niestandardowe
  • Cechy produktu
  • Kategorie
  • Tagi

Wersja pro jest również oparta na odwróconym indeksie, co powinno zapewnić szybsze wyszukiwanie nawet w dużych sklepach. Jeśli Twój sklep ma więcej niż 500 produktów, będziesz chciał wybrać płatną wersję, aby poprawić wydajność.

Cena: ograniczona darmowa wersja. Wersja Pro zaczyna się od 49 USD za maksymalnie 10 000 produktów.

13. WooCommerce Advanced Shipping

WooCommerce Advanced Shipping to popularna i niedroga wtyczka do wysyłki, którek koszty liczone są w zależności np. od wagi. stawek. W CodeCanyon osiągnął ponad 11 000 sprzedanych egzemplarzy, utrzymując niemal idealną ocenę 4,91 gwiazdki na podstawie prawie 450 recenzji.

Jeśli nie znasz tabeli stawek wysyłki, podstawowym pomysłem jest utworzenie „tabeli” z cenami na podstawie różnych warunków, takich jak waga, ilość pozycji, cena itp.

Na przykład: zamówienia poniżej 5 funtów kosztują 5 $, zamówienia od 5 do 10 funtów kosztują 15 $, zamówienia powyżej 10 funtów kosztują 25 $.

W przeciwieństwie do wtyczek wysyłkowych w czasie rzeczywistym, które obliczają stawki wysyłki na żywo od USPS, FedEx itp.

WooCommerce Advanced Shipping umożliwia tworzenie nieograniczonych reguł wysyłki w oparciu o dowolną kombinację warunków, takich jak:

  • Lokalizacja użytkownika (kod pocztowy, miasto, stan lub kraj)
  • Rola użytkownika WordPress
  • Waga
  • Suma częściowa
  • Ilość przedmiotów
  • Zawiera produkt
  • Zawiera klasę wysyłkową
  • Kupon
  • Wymiary (szerokość, wysokość i / lub długość)
  • Kategoria

Cena: 18 USD z dożywotnimi aktualizacjami.

14. Order Delivery Date for WooCommerce

Jeśli masz sklep internetowy na WooCommerce, który obsługuje lokalną dostawę, Twoi kupujący będą chcieli mieć możliwość wybrania daty dostawy zamówienia, aby upewnić się, że będzie dostępny.

Dzięki wtyczce Data dostawy zamówienia Twoi kupujący będą mogli wybrać preferowaną datę dostawy na stronie koszyka.

Aby upewnić się, że dotrzymasz terminu dostawy, możesz:

  • Ustaw minimalny czas. Na przykład, jeśli przygotowanie dostawy zajmie Ci dzień, możesz ustawić minimum na 24 godziny.
  • Wyklucz dni, w których nie dostarczasz przesyłki, na przykład weekendy i święta.
  • Ustaw maksymalną liczbę dostaw dziennie.

W wersji płatnej masz również możliwość:

  • Synchronizuj swoje dostawy z Kalendarzem Google.
  • Pozwól kupującym wybrać dokładny czas dostawy (a nie tylko datę, na jaką pozwala wersja bezpłatna).
  • Twórz powtarzające się dostawy (z subskrypcjami WooCommerce).
  • Pozwól klientom edytować datę dostawy na stronie „Moje konto”.

Cena: ograniczona darmowa wersja. Wersja płatna zaczyna się od 99 USD.

15. WooCommerce Currency Switcher (WOOCS)

currency switcher woocommerce

WooCommerce Currency Switcher, w skrócie WOOCS, to najpopularniejsza wtyczka do przełączania walut.

Jeśli masz ludzi robiących zakupy z całego świata, pozwolenie im na robienie zakupów w ich lokalnej walucie to świetny sposób na poprawę komfortu użytkowania Twojego sklepu.

Dzięki wtyczce możesz:

  • Pozwól kupującym wybrać preferowaną walutę.
  • Oblicz ceny produktów na podstawie kursów wymiany w czasie rzeczywistym.
  • Pozwól kupującym płacić w wybranej przez siebie walucie (opcjonalnie
    – możesz tego chcieć lub nie).

Możesz umieścić przełącznik walut w dowolnym miejscu w swoim sklepie za pomocą krótkiego kodu.

Darmowa wersja wtyczki umożliwia dodanie jednej nowej waluty. Pozwala to na łączną liczbę dwóch walut (domyślna waluta plus jedna nowa opcja).

W wersji premium możesz zaoferować nieograniczoną liczbę walut. Uzyskasz także dostęp do innych funkcji, takich jak:

  • Kierowanie geograficzne, aby ustawić domyślną walutę dla nowych użytkowników.
  • Różne zasady dotyczące wysyłki / kuponów w zależności od waluty.
  • Integracje z WPML i Polylang w celu automatycznego ustawiania waluty na podstawie języka użytkownika.

16. WooCommerce PDF Invoices

Ta wtyczka WooCommerce generuje faktury PDF i listy przewozowe w formacie PDF, dołącza je do wybranych typów wiadomości e-mail WooCommerce i wysyła faktury do Dropbox, Google Drive, OneDrive lub Egnyte Twoich klientów. Wybierz spośród wielu czystych i dostosowywalnych szablonów.

Główne cechy:

  • Automatyczne generowanie i załączanie faktur w formacie PDF.
  • Ręcznie utwórz lub usuń fakturę PDF.
  • Dołącz fakturę PDF do wielu wybranych typów wiadomości e-mail WooCommerce.
  • Generuj dokumenty dostawy w formacie PDF.
  • Połącz się z Google Drive, Egnyte, Dropbox lub OneDrive.
  • Wiele czystych i wysoce konfigurowalnych szablonów faktur PDF.
  • Numerowanie zamówień WooCommerce lub wbudowane sekwencyjne numerowanie faktur.
  • Wiele opcji dostosowywania formatu faktury i daty.
  • Zaawansowana tabela pozycji ze zwrotami, rabatami, różnymi kolumnami stawek podatku od towarów i nie tylko.
  • Pobierz fakturę ze strony Moje konto.
  • Oznacz faktury jako zapłacone.

Cena: ograniczona darmowa wersja. Wersja płatna zaczyna się od 100 Euro

17. Flexible Shipping

Flexible Shipping to najbardziej zaawansowana wtyczka do wysyłki dla sklepów WooCommerce. Dzięki niej utworzysz metody wysyłki oparte o wagę i/lub wartość zamówienia. W połączeniu z wersją PRO pozwoli Ci skonfigurować nawet najbardziej skomplikowany scenariusz wysyłkowy i sprawi, że będzie to jedyna wtyczka do wysyłki, której będziesz kiedykolwiek potrzebować.

Przykładowe możliwe wysyłki:

  • Koszt wysyłki na podstawie wagi produktów w koszyku.
  • Koszt wysyłki na podstawie wartości koszyka.
  • Dodatkowa opłata lub dodatkowy koszt ubezpieczenia po przekroczeniu określonego progu wartości zamówienia (PRO)
  • Dodatkowy koszt dla metod wysyłki za pobraniem (PRO)
  • Różne koszty wysyłki dla różnych klas wysyłkowych (PRO).
  • Ukrywanie metod wysyłkowych, jeżeli został spełniony określony warunek (PRO)
  • Koszt wysyłki dla całego zamówienia i dla każdego z produktów w koszyku osobno (PRO)

To tylko kilka przykładów użycia wtyczki Flexible Shipping, jednakże jej możliwości są niemalże nieograniczone!

Cena: ograniczona darmowa wersja. Wersja płatna zaczyna się od 249 zł

18. WooCommerce Multi-Step Checkout

multi step checkout woocommerce

Zapewnij użytkownikom lepsze wrażenia, dzieląc proces płatności na kilka etapów. Poprawi to również współczynnik konwersji.

Wtyczka została wykonana z wykorzystaniem standardowych szablonów WooCommerce. Dzięki temu będzie działać z większością dostępnych motywów. Niemniej jednak, jeśli okaże się, że coś nie działa prawidłowo, daj nam znać na forum pomocy technicznej.

Cechy:

  • Elegancki design
  • Przyjazny dla urządzeń mobilnych
  • Responsywny układ
  • Dostosuj główny kolor do motywu
  • Dziedzicz formularz i projekt przycisków z motywu
  • Nawigacja za pomocą klawiatury

19. WC Hide Shipping Methods Except Pont

Ta wtyczka automatycznie ukrywa wszystkie inne metody wysyłki, gdy „bezpłatna wysyłka” jest dostępna podczas procesu składania zamówienia. Zawiera również opcję „lokalnego odbioru” i „ponta” (autorstwa Szathmari) obok „bezpłatnej wysyłki”.

20. Amount Left for Free Shipping for WooCommerce

to lekka wtyczka, która pozwala wyświetlić kwotę pozostałą do bezpłatnej wysyłki w WooCommerce.

Kwota może być wyświetlana na stronie koszyka lub alternatywnie możesz użyć widżetu , shortcode lub funkcji PHP, aby wyświetlić ją w dowolnym miejscu na swojej stronie.

wtyczka o darmowej dostawie

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top