Poniżej kilka przykładowych reklam na Facebooku
moich klientów, np. przy budżecie zaledwie 100 zł , które już od pierwszego dnia dawały spory ruch stronom, które promowały. Stosuję piekielnie skuteczne metody, które wypracowałem metodą prób i błędów, tak by marnować żadnej wydanej na reklamę złotówki i dotrzeć z reklamą do maksymalnie dużej ilości osób potencjalnie zainteresowanych Twoim produktem lub usługą.
Przykład 1.
Przedstawiony obok zrzut z ekranu mojego konta na facebook, przedstawia statystyki reklamy nowo otwartego sklepu z produktami z IKEA w Siedlcach, któremu miałem przyjemność zrobić stronę packhouse.pl oraz ją promować. Reklama wyświetlana była przez 20 dni przy budżecie dziennym jedynie 5 zł. Skierowana była do osób najbardziej zainteresowanych takimi produktami, czyli do kobiet w wieku 18-45 lat mieszkających w Siedlcach (wg facebooka takich osób jest 15 000). Wynik? Liczba odbiorców reklamy to ponad 10 000 osób, z czego grubo ponad 2 000 weszło na stronę za pośrednictwem facebooka. Wg. Google analitycs w tych dniach było na stronie ponad 2 800 unikalnych użytkowników, którzy „wykręcili” wynik ponad 6000 odsłon strony. Dodatkowy bonus jest taki, że ten duży ruch na stronie w sposób naturalny wypozycjonował wspomnianą stronę. Sklep już od pierwszego dnia działalności zaczął na siebie zarabiać.
Drugim przykładem jest mój rekord jeśli chodzi o stosunek koszt/rezultat. Reklama artykułu o treningu opartym o pompki na stronie facetwformie.pl dotarła do ponad 57 000 osób z czego ok 7000 weszło na w/w stronę. Koszt? Jedyne 14 zł!
Dlaczego za darmo poprowadzę Twoją pierwszą kampanię reklamową na facebooku?
Bo widząc jej realne efekty w praktyce, przyjdziesz do mnie zamówić kolejną kampanię, a wtedy ja i tak zarobię. Chcę zapełnić swój kalendarz zleceń na najbliższe tygodnie, dlatego decydując się na stronę internetową: