Ocena wpisu
5/5
Spis treści
Wpis ten jest kontynuacją pierwszej części, którą możesz przeczytać tutaj.
5. Instalacja aplikacji
„Biznes” aplikacji przeżywa obecnie prawdziwy renesans, i wszystko wskazuje na to że potrwa to jeszcze naprawdę długo. Zyski z aplikacji rosną mocno w górę, a facebook umożliwia promowanie aplikacji. Przy wyborze tego celu w pierwszym kroku wybieramy stronę internetową, gdzie użytkownik może kupić aplikację. Strona sprzedażowa musi być dostosowana do facebooka.6. Wyświetlenia filmu
Cel reklamowy z ogromnym potencjałem. Z budżetem całkowitym ok. 200 zł można dotrzeć w ciągu 3 dni nawet do 100 000 odbiorców. Promując filmy warto pamiętać, by nasz materiał reklamowy spełniał pewne wymogi, by był dobrze indeksowany i promowany przez facebooka. Od jakiegoś czasu Facebook rywalizuje z Youtubem jeśli chodzi o materiały video, dlatego mocno ten typ reklamy. Kilka wskazówek jak tworzyć materiały video, by osiągnąć duże darmowe zasięgi od Facebooka:- nie przesadzaj z jakością filmików, najwięcej wyświetleń mają filmiki kręcone telefonem. Wiedzą o tym nawet duże korporacje, czy banki, i choć stać ich na zatrudnienie całego sztabu filmowców, często na swoje fanpagi wrzucają amatorskie filmiki.
- Filmy „kręć” w pionie. Facebook doceni jeśli Twój film będzie dostosowany do urządzeń mobilnych i nagrany w pionie.
- Nie przesadzaj z „wagą” filmu. Jeśli twój film waży pół giga i wykorzystasz połowę transferu oglądającego, możesz go nieźle wkurzyć, a nie o taką reklamę tu przecież chodzi.
- Na początku filmu wstaw napisy. Dlaczego? Ponieważ filmy zaczynają się wyświetlać bez dźwięku, i gdy użytkownik trafi na Twój filmik, wyświetli mu się np. Twoja coś tam mamrocząca buzia. Dlatego niezbędny na początku filmu jest napis, np. „włącz dźwięk, a nic Cie nie ominie”.