Ocena wpisu
5/5
Spis treści
Google nie zwalnia tempa jeśli chodzi o nowości na wizytówkach Google. Na taki stan rzeczy ma na pewno wpływ rywalizacja o uwagę i czas użytkownika z facebookiem, którą to Google niestety, ale przespało. Gigant z doliny krzemowej jednak obudził się na dobre i nie ma chyba tygodnia bez serwowania nowości na wizytówkach lokalnych firm.
Po kliknięciu w „kup” google przekierowuje użytkownika na moją stronę internetową. Na urządzeniach mobilnych wygląda to następująco:
Jak widzisz mamy nawet dedykowaną produktom zakładkę.

Sprzedajesz produkty, usługi? Pokaż je na wizytówce Google!
Bardzo ciekawa opcją, z której na razie prawie nikt nie korzysta. Poniżej zrzut z ekranu komputera jak to wygląda w praktyce:

Jak krok po kroku dodać produkt na wizytówce Google maps.
Na początku logujemy się do naszego panelu w „google moja firma”. Następnie klikamy zakładkę „wpisy”. następnie po prawej stronie klikamy w niebieską ikonkę tworzenia nowego wpisu i zaznaczamy produkt: Uzupełniamy wszystkie pola, dodajemy grafikę, uzupełniamy opis, opcjonalnie możemy dodać przycisk z wezwaniem do działania, którego kliknięcie przekieruje użytkownika na naszą stronę internetową:
Jak dodać ofertę na wizytówce Google maps
Wpis z ofertą dodajemy tak samo jak produkt z tą różnica, że we wpisie zamiast „produkt”wybieramy „zaoferuj”. A tak prezentuje się moja oferta na urządzeniach mobilnych: