Poradnik jak dodać produkty i ofertę na wizytówkach Google

Ocena wpisu
5/5

Spis treści

Google nie zwalnia tempa jeśli chodzi o nowości na wizytówkach Google. Na taki stan rzeczy ma na pewno wpływ rywalizacja o uwagę i czas użytkownika z facebookiem, którą to Google niestety, ale przespało. Gigant z doliny krzemowej jednak obudził się na dobre i nie ma chyba tygodnia bez serwowania nowości na wizytówkach lokalnych firm.

Sprzedajesz produkty, usługi? Pokaż je na wizytówce Google!

Bardzo ciekawa opcją, z której na razie prawie nikt nie korzysta. Poniżej zrzut z ekranu komputera jak to wygląda w praktyce: google maps produkty w wizytówce Po kliknięciu w „kup” google przekierowuje użytkownika na moją stronę internetową. Na urządzeniach mobilnych wygląda to następująco: produkty google maps na telefonie Jak widzisz mamy nawet dedykowaną produktom zakładkę.

Jak krok po kroku dodać produkt na wizytówce Google maps.

Na początku logujemy się do naszego panelu w „google moja firma”. Następnie klikamy zakładkę „wpisy”. następnie po prawej stronie klikamy w niebieską ikonkę tworzenia nowego wpisu i zaznaczamy produkt: Uzupełniamy wszystkie pola, dodajemy grafikę, uzupełniamy opis, opcjonalnie możemy dodać przycisk z wezwaniem do działania, którego kliknięcie przekieruje użytkownika na naszą stronę internetową: google maps produkty

Jak dodać ofertę na wizytówce Google maps

Wpis z ofertą dodajemy tak samo jak produkt z tą różnica, że we wpisie zamiast „produkt”wybieramy „zaoferuj”. A tak prezentuje się moja oferta na urządzeniach mobilnych: oferty w google maps

UWAGA!!!

Istnieje taka możliwość, że po zalogowaniu się na swoje konto Google Moja Firma nie będziesz mieć jeszcze możliwości wstawiania we wpisie produktu lub oferty, tak było w moim przypadku. W takim wypadku odczekaj kilka dni, lub zaloguj się z innej przeglądarki. Istnieje też trzecia możliwość z której ja skorzystałem. W panelu Google moja firma, wejdź w zakładkę „użytkownicy”i zrób menedżerem swojej wizytówki kogoś innego. Ja zrobiłem swojego tatę i z jego konta już mogłem dodawać produkty i usługi.

Podsumowanie

Ostatnie intensywne działania Google sugerują że gigant poważnie myśli o lokalnych firmach, i nie szczędzi na ten cel środków. Facebook swoje namieszał i teraz Google chce pokazać się z jak najlepszej strony. Lokalnym firmom może to wyjść tylko na dobre, to znakomity sposób na atrakcyjne darmowe zasięgi. Skorzystaj z tego, zwłaszcza że póki co znikomy procent to robi, a kto pierwszy ten lepszy.      

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top