Ocena wpisu
5/5
Spis treści
Facebook daje niesamowite możliwości reklamowe nie tylko dużym firmom, ale także działającym lokalnie. O jednej z takich ciekawych opcji będzie dzisiejszy wpis.
Jak targetować reklamę z dokładnością do 1 km na dowolny obszar na ziemi.
Tworząc reklamę na facebooku możesz obszar na którym będzie wyświetlała się Twoja reklama; kraj, miasto, czy w przypadku dużych aglomeracji miejskich nawet dzielnica. Mało jednak osób wie, że można ustawić reklamę na obszar z dokładnością do 1 km wokół dowolnego miejsca na ziemi. Opcja ta jest „nieco ukryta”. Dziś pokażę Ci krok po kroku jak z niej skorzystaćJakie możliwości daje taka reklama?
Pokażę Ci to na przykładach. Powiedzmy, że prowadzisz w Warszawie pizzerię. Jest ich mnóstwo. Tworzysz zatem reklamę i kierujesz ją np. na wszystkie osoby znajdujące się w promieniu 3 kilometrów od Twojej pizzerii. Doradzam aby reklama odwoływała się do lokalizacji Twojej firmy. Jest wtedy szansa, że użytkownik facebooka nie przewinie Twojej reklamy, tylko zatrzyma się zaciekawiony lokalizacją np. „Śródmieście północ. Świeża, gorąca pizza na Twoim stole w mniej niż 20 minut”.„A teraz wyobraź sobie taką sytuację”
W telewizji leci mecz, wiesz że o godzinie 20:45 będzie przerwa, i dużo osób w tym momencie, po pierwsze będzie chciała coś zjeść, a po drugie z nudów wejdzie na fejsa. Ustawiasz reklamę na facebooku za 100 zł tylko na ten kwadrans, na odbiorców będących w promieniu np. 5 km od Twojego lokalu. Gwarantuję Ci: nie będzie osoby, która w tym czasie nie zobaczy Twojej reklamy. Przykład drugi. Jesteś producentem chemii budowlanej, a w Poznaniu na ulicy X odbywają się targi budowlane. Kierujesz zatem reklamę na adres gdzie są targi z dokładnością do 1 km.
Bardzo fajny wpis, szkoda że wszyscy nie stosują takiej dokładnej lokalizacji, bo ile przeglądam oferty to lokalizacja biura jest pokazana na połowie miasta.
Pozdrawiam 🙂