Jak zrobić profesjonalny podpis e-maila. Stopka maila

Ocena wpisu
5/5

Spis treści

Profesjonalna stopka w mailu, to proste!

Dzisiejszy wpis jest dostępny również w formie wideo, zachęcam do subskrybowania mojego kanału:

A w myśl zasady „jak Cię widzą tak Cie piszą”, warto zadbać, by zostawić po sobie dobre wrażenie profesjonalisty. Może nam w tym pomóc profesjonalny podpis w wiadomościach e-mail. Oprócz zalet wizerunkowych, jest to również czysta darmowa reklama, ponieważ w podpisie takim mamy odnośnik do naszej strony internetowej czy fanpaga na facebooku.

Dziś nauczę Cię jak szybko i za darmo zrobić stopkę w mailu.

Zanim przejdę jak to technicznie zrobić, słów kilka jakie cechy powinien mieć profesjonalna stopka w mailu:

  • stonowane kolory – unikaj pstrokacizny, podpis musi być elegancki i dyskretny, nie może przytłaczać czytelnika. Użyj 2-3 kolorów, takich, które są spójne z Twoja stroną internetową
  • w swojej stopce w mailu zamieść tylko istotne informacje: Imię i nazwisko, zajmowane stanowisko, logo lub swoja podobiznę, telefon, link do strony internetowej i ewentualnie przekierowanie do profili społecznościowych

Poniżej kilka przykładów dobrze zrobionych sygnaturek mailowych:

stopka mailowa

 

Stopka mailowa. Poniżej 2 kreatory do zrobienia stopki

Newoldstamp

Pierwszy kreator, który zaprezentuje pozwala wybrać jeden z 20 bardzo atrakcyjnych skórek i w pełni dostosować do naszych potrzeb. Z łatwością można zmieniać kolory, wstawić własne logo; zmienić jego rozmiar, czy dodać ikonki z odnośnikami do social mediów lub do naszej strony internetowej:

Korzystając z tej platformy do podpisywania wiadomości e-mail, możesz zarządzać wylogowaniem wszystkich pracowników z jednego miejsca (pulpit administratora) i unikać ręcznego wprowadzania zmian:

Jeśli planujesz użyć swojej sygnatury email w celach marketingowych (zbieranie leadów, zapisy na wydarzenia, info o promocjach) to to narzędzie również będzie pomocne. Możesz dodać przycisk „Call to Action” i uruchmić kampanię.

Aby utworzyć swój podpis email nalezy zarejestrować się na stronie Newoldstamp
 i naciśnij przycisk  „Create a Signature”. Następnie w środkowej części pojawi się podgląd ekranu. Wybierz szablon swojego podpisu, uzupełnij niezbędne pola. Wystarczy kilka minut by spersonalizować swój podpis:

Możesz również skorzystać z narzędzia MySignature by tworzyć bardziej spersonalizowane podpisy email

Hubspot.com :

Uzupełniamy dane do naszego podpisu, które chcemy zamieścić oraz zdjęcie lub logo (należy przesłać grafikę na nasze konto w Dropbox i odpowiednie pole wkleić link do grafiki). Wybieramy również układ w jaki mają się wyświetlać informacje. Podczas uzupełniania mamy cały czas podgląd na zmiany. Tak wygląda to w praktyce:

stopka w mailu

Następnie klikamy „create signaure”. Uzupełniamy informacje, o które nas zapyta strona, po czym pojawi nam się takie oto okienko:

Klikamy „select signature” W  tym momencie nasz podpis podświetli się do skopiowania. Klikamy kombinację klawiszy  ctrl +c (kopiuj). Wybierając druga opcję „Get source code”, strona wyświetli nam nasz podpis w formie kodu html.

Gdy skopiujemy nasz podpis w mailu, przechodzimy do naszej poczty email. U mnie jest to Gmail. Wchodzimy w ustawienia:

podpis email w Gmail

Następnie w polu podpis wklejamy nasz podpis kombinacją klawiszy ctrl + v (wklej)

profesjonalny podpis email

Całość oczywiście zapisujemy na samym dole. Gotowe.

Z pozostałych kreatorów do prostego zrobienia stopki w mailu mogę również polecić następujące:

Masz jakieś pytania dotyczące tworzenia stron, marketingu w sieci? Zostaw komentarz lub napisz do mnie biuro@zakladaniestronwww.pl

  1. W trakcie generowania stopki podajemy swój własny adres e-mail. Ciekawe, czy później nie będziemy otrzymywać czasem jakiś newsletter’ów (reklam)… hmm?

  2. Takie generatory zdecydowanie ułatwiają tworzenie sygnatur. Gdy posługujemy się kilkoma mailami można szybko stworzyć odpowiednie podpisy. Warto zapisać edytować szablony w html i sygnatury ustawić na swoim serwerze – łatwo zmienić z czasem.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top