jak zrobić podpis email

Jak zrobić profesjonalny podpis e-maila. Stopka maila

Profesjonalna stopka w mailu, to proste!

Dzisiejszy wpis jest dostępny również w formie wideo, zachęcam do subskrybowania mojego kanału:

A w myśl zasady “jak Cię widzą tak Cie piszą”, warto zadbać, by zostawić po sobie dobre wrażenie profesjonalisty. Może nam w tym pomóc profesjonalny podpis w wiadomościach e-mail. Oprócz zalet wizerunkowych, jest to również czysta darmowa reklama, ponieważ w podpisie takim mamy odnośnik do naszej strony internetowej czy fanpaga na facebooku.

Dziś nauczę Cię jak szybko i za darmo zrobić stopkę w mailu.

Zanim przejdę jak to technicznie zrobić, słów kilka jakie cechy powinien mieć profesjonalna stopka w mailu:

  • stonowane kolory – unikaj pstrokacizny, podpis musi być elegancki i dyskretny, nie może przytłaczać czytelnika. Użyj 2-3 kolorów, takich, które są spójne z Twoja stroną internetową
  • w swojej stopce w mailu zamieść tylko istotne informacje: Imię i nazwisko, zajmowane stanowisko, logo lub swoja podobiznę, telefon, link do strony internetowej i ewentualnie przekierowanie do profili społecznościowych

Poniżej kilka przykładów dobrze zrobionych sygnaturek mailowych:

stopka mailowa

 

Stopka mailowa. Poniżej 2 kreatory do zrobienia stopki

Newoldstamp

Pierwszy kreator, który zaprezentuje pozwala wybrać jeden z 20 bardzo atrakcyjnych skórek i w pełni dostosować do naszych potrzeb. Z łatwością można zmieniać kolory, wstawić własne logo; zmienić jego rozmiar, czy dodać ikonki z odnośnikami do social mediów lub do naszej strony internetowej:

Korzystając z tej platformy do podpisywania wiadomości e-mail, możesz zarządzać wylogowaniem wszystkich pracowników z jednego miejsca (pulpit administratora) i unikać ręcznego wprowadzania zmian:

Jeśli planujesz użyć swojej sygnatury email w celach marketingowych (zbieranie leadów, zapisy na wydarzenia, info o promocjach) to to narzędzie również będzie pomocne. Możesz dodać przycisk “Call to Action” i uruchmić kampanię.

Aby utworzyć swój podpis email nalezy zarejestrować się na stronie Newoldstamp
 i naciśnij przycisk  “Create a Signature”. Następnie w środkowej części pojawi się podgląd ekranu. Wybierz szablon swojego podpisu, uzupełnij niezbędne pola. Wystarczy kilka minut by spersonalizować swój podpis:

Możesz również skorzystać z narzędzia MySignature by tworzyć bardziej spersonalizowane podpisy email

Hubspot.com :

Uzupełniamy dane do naszego podpisu, które chcemy zamieścić oraz zdjęcie lub logo (należy przesłać grafikę na nasze konto w Dropbox i odpowiednie pole wkleić link do grafiki). Wybieramy również układ w jaki mają się wyświetlać informacje. Podczas uzupełniania mamy cały czas podgląd na zmiany. Tak wygląda to w praktyce:

stopka w mailu

Następnie klikamy “create signaure”. Uzupełniamy informacje, o które nas zapyta strona, po czym pojawi nam się takie oto okienko:

Klikamy “select signature” W  tym momencie nasz podpis podświetli się do skopiowania. Klikamy kombinację klawiszy  ctrl +c (kopiuj). Wybierając druga opcję “Get source code”, strona wyświetli nam nasz podpis w formie kodu html.

Gdy skopiujemy nasz podpis w mailu, przechodzimy do naszej poczty email. U mnie jest to Gmail. Wchodzimy w ustawienia:

podpis email w Gmail

Następnie w polu podpis wklejamy nasz podpis kombinacją klawiszy ctrl + v (wklej)

profesjonalny podpis email

Całość oczywiście zapisujemy na samym dole. Gotowe.

Z pozostałych kreatorów do prostego zrobienia stopki w mailu mogę również polecić następujące:

Masz jakieś pytania dotyczące tworzenia stron, marketingu w sieci? Zostaw komentarz lub napisz do mnie biuro@zakladaniestronwww.pl

8 thoughts on “Jak zrobić profesjonalny podpis e-maila. Stopka maila”

  1. W trakcie generowania stopki podajemy swój własny adres e-mail. Ciekawe, czy później nie będziemy otrzymywać czasem jakiś newsletter’ów (reklam)… hmm?

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przewiń do góry